Subject: FW: Sotsiaalministri määruse „Nõuded ujulatele, basseinidele ja veekeskustele“ eelnõu
From: "Pille Aule" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 13:42:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Käesolevaga edastan Eesti Ujumisliidu tagasiside Sotsiaalministri määruse 
„Nõuded ujulatele, basseinidele ja veekeskustele“ eelnõule.

Tervitades,

Pille Aule

Peasekretär

Eesti Ujumisliit

Tel.53498496

[email-masked]

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 6. juuni 2025 13:46
To: Päästeamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Selts 
Eesti Vetelpääste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Spaaliit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Ujumisliit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Basseinitehnika OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Turvaettevõtete Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Sotsiaalministri määruse „Nõuded ujulatele, basseinidele ja 
veekeskustele“ eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet ootame hiljemalt 20.06.2025 e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu.

Pealkiri: Sotsiaalministri määruse „Nõuded ujulatele, basseinidele ja 
veekeskustele“ eelnõu

Registreerimise kuupäev: 06.06.2025

Registreerimise number: 1.2-2/42-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee